۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۲۷

اهدای جایزه «صنایع دستی و هنرهای سنتی» در جشنواره سینماحقیقت

اهدای جایزه «صنایع دستی و هنرهای سنتی» در جشنواره سینماحقیقت

در بخش جنبی هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به بهترین فیلم‌های مستند با موضوع صنایع دستی و هنرهای سنتی جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بخش ویژه که با مشارکت سازمان صنایع دستی و هنرهای سنتی برپا شده، سه دیپلم افتخار و جایزه به بهترین فیلم‌های مستند با موضوع صنایع دستی و هنرهای سنتی اهدا خواهد شد.

عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازان جهت شرکت در این بخش می‌بایست تا روز شنبه 15 شهریورماه 1393 فرم شرکت در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را روی سایت جشنواره به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir تکمیل کنند.

این افراد باید آثار مستند خود با موضوع صنایع دستی و هنرهای سنتی را برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طبقه اول ارائه کنند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و طی روزهای 9 تا 16 آذرماه 1393، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

کد خبر 2363295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha